Informații despre livrare

Produsele comandate se livrează conform modalității de livrare aleasă de către dvs. la înregistrarea comenzii:

Livrarea în zona județului Cluj și Alba: livrare 2-3 zile, doar pentru comenzile livrate în jud. Cluj și jud. Alba , în intervalul zilelor luni-vineri. Transport gratuit pentru jud. Cluj și jud. Alba.

Livrarea prin Curier: livrare în 1-5 zile lucrătoare, în toate județele din România. Dacă în localitatea de destinație, Curierul nu are sediu, termenul mai sus precizat se poate depăși. Costul standard al transportului este de 19 lei și variază în funcție de greutatea totală a produselor comandate. Totodată, pentru livrările către localități în care Curierul nu are sediu, costul transportului poate să aibă variații în funcție de km extra pe care Curierul trebuie să-i parcurgă. În această situație, vom consulta clientul în vederea acceptării tarifului de transport, iar în cazul unui refuz, comanda se anulează. Pentru comenzi unde produsele necesită să fie paletate pentru a putea fi transportate, costul comenzi se plătește în avans, iar livrarea se face după confirmarea plății.

*În luna decembrie și în preajma altor sărbători, în funcție de disponibilitatea curierilor, este posibil ca termenele de livrare obișnuite să fie depășite.

Informații privitoare la livrare:

Livrarea se face de către o societate de curierat sau firmă transportoare, în funcție de volumul de marfă,  la domiciliul clientului, în termen de aproximativ 120 ore de la expedierea comenzii și poate ajunge la destinație după maxim 72 ore.  În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi: ora de livrare, adresă sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în căsuța de observații aceste informații înainte de finalizarea comenzii. Produsele care urmează să fie transportate pe palet se pregătesc și se trimit doar în momentul confirmării plății, altfel comanda se consideră nulă.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care, unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc, veți fi înștiințat în acest sens și consultat pentru a ști cum să procedăm în continuare: fie trimitem comanda fără produsul/produsele lipsă, fie mai plasați o comandă cu alte produse în schimbul celui/celor lipsă, iar costul transportului de la a doua comandă îl vom anula, cumulând cele două comenzi. Nu putem adăuga produse la comanda dvs. decât în baza unei comenzi făcute online de dvs.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului expediat de către noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințați în termen de 72 ore de la primirea coletului.